چهار نوع از هدایای تبلیغاتی برتر

  • هدایای تبلیغاتی غیر منتظره

مشتریان و افراد معمولا دوست دارند هدایای منحصر به فرد دریافت کنند .هدایای تبلیغاتی خلاقانه و غیرمنتظره به راحتی پیدا نمیشود . در هنگام غافلگیر کردن مشتریان باید خلاق و جسور باشید .اگر برای پیدا کردن هدایای تبلیغاتی خلاقانه به کمک نیاز دارید ما پیشنهادات منحصر به فردی برای شما داریم.

به عنوان مثال اگر شما در رویداد هایی شرکت کرده اید و هدیه تبلیغاتی  شما یک خودکار است شاید چندمین خودکار می باشد که به افراد شرکت کننده  در آن رویداد هدیه ویژه داده میشود و این موضوع تأثیر هدیه تبلیغاتی شما را از بین خواهد برد.

  • هدایای قابل استفاده و ارزشمند

 

شاید تا بحال به موضوع فکر نکرده باشید که هدیه ای که به مشتریان خود می دهید  چه اندازه کاربردی و قابل استفاده است .متأسفانه این موضوع مهم به دلایل زیادی نادیده گرفته میشود. سودمندی یک محصول کلید اصلی موفقیت شماست.  محصولی که افراد می توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند بسیار ارزشمند تر از محصولی است که آنها فقط یکبار از آنها استفاده  کنند.

موارد مرتبط با فناوری این روزها بسیار کاربردی و مفید هستند. پاور بانک ها ،بلندگوهای قابل حمل ، یو اس بی های تبلیغاتی و … همه در زندگی روزمره قابل استفاده هستند و همین امر باعث جذابیت بیشتر آنها در نظر استفاده کنندگان میشود.

 

  • هدایای تبلیغاتی با کیفیت

 

خیلی ازافراد بر این باورند که هدیه ها هر چقدر گران قیمت  باشند از نظر کیفیت هم بهترین هستند. این به این معنی نیست که به دنبال هدایای ارزان قیمت برویم ، یعنی سعی کنیم در انتخاب هدایای تبلیغاتی ابتدا به کیفیت سپس به قیمت آن توجه کنیم . چه بسا هدایای گران قیمت که در بازار موجود هستند اما دریغ از ذره ای کیفیت. استفاده از برندهای معروف گزینه ی خوبی برای انتخاب هدیه است چرا که مشتریان به برند هایی که میشناسند اعتماد میکنند به خصوص هنگامی که این برند به دلیل کیفیت بالا شناخته شده است. اما باید مراقب اجناس تقلبی یا به اصطلاح فیک باشیم.

 

 

  • هدایای تبلیغاتی اندیشمندانه

 

برای مشتریان و شرکای تجاری شما بسیار مهم است که شما قبل از شرکت در رویداد یا نمایشگاه تجاری خود به فکر نیازهای آنها بود اید . به عنوان مثال اگر میزبان یک مسابقه هستید یکی از مهمترین وسایلی که میتوانید هدیه بدهید یک بطری با نشان و لوگو تجاری تان است یا اگر در نمایشگاه هستید و به مخاطبانتان کاتالوگ یا بروشور مربوط به کسب و کارتان را میدهید و در کنار آن خودکار تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی هم استفاده کنید. مردم عاشق دریافت هدایای متفکرانه هستند زیرا این هدایا نشان میدهد که شما اولین هدیه تبلیغاتی را که پیدا کرده اید سفارش نداده اید بلکه با توجه به نیاز آنها و شرایط موجود رویداد یا همایش اقدام به سفارش هدایای تبلیغاتی نموده اید.

 

سخن آخر

هدیه دادن شاید یکی از قدیمی ترین فعالیت های انسانی باشه و به خاستگاه گونه ما برمیگردد بطوریکه حتی از فرهنگ ابتدایی غارنشینی هدیه  دادن فعالیت متداولی برای ابراز و جلب علاقه و محبت دیگران بوده است.بطوریکه ما به کسانی هدیه می دهیم که خواستار برقراری و تداوم رابطه با انها هستیم . این رابطه صرفاً رمانتیک و احساسی نیست و شامل همه روابط انسانی می شود.

مردم خواهان هدایای تبلیغاتی غیر منتظره هستند ، آنها عاشق دریافت هدایایی هستند که متفکرانه، مفید و بینظیر باشند.هدایای تبلیغاتی بسیار مهم هستند زیرا باعث تقویت روابط بین کارفرمایان و شرکت ها و مشتریان آنها میشوند. این چهار نوع هدیه تبلیغاتی که نام بردیم را به خاطر داشته باشید. مصرف کنندگان در ازای دریافت هدیه تبلیغاتی ، شرکت شما را به خاطر خواهند داشت.

استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسبتی ، به خصوص مناسبت های خاص مرتبط با کسب و کارتان ، اعتبار شما را در نگاه مخاطبانتان افزایش می دهد چرا که توجه به این مناسبت ها نشان دهنده جدیت شما در انجام فعالیت هایتان است.

این نوشته را به اشتراک بگزارید