اهمیت هدیه تبلیغاتی در برندینگ کسب و کار

اهمیت هدیه تبلیغاتی در برندینگ کسب و کار

اهمیت هدیه تبلیغاتی در برندینگ کسب و کار تا چه حد است؟

تبلیغات نقش بسیار مهمی در هر کسب و کاری دارد، به طوری که شما بدون توجه به این امر در کار خود، بدون شک محکوم به شکست می باشید. تبلیغات به روش های مختلفی انجام می شود، با پیشرفت علم تبلیغات و شناخت جایگاه مهم آن روش ها و متد های مختلفی برای آن عرضه شده است که یکی از آن ها دادن انواع محصولات تبلیغاتی به مردم و پخش آن میان افراد مختلف می باشد تا با کسب و کار یا برند شما آشنا شوند.

به عبارتی دادن هدایای تبلیغاتی به مردم سبب می شود که اولا شما و کسب و کارتان به معرفی شود و سپس مردم مشتاق به خرید از کسب و کار شما شوند. در میان انواع و اقسام روش های تبلیغاتی نوین یا قدیمی، هدایای تبلیغاتی تاثیر به سزایی روی مشتریان یا افراد عادی که شما قصد دارید آن ها را به مشتری تبدیل کنید، دارد. از مشخصات و ویژگی ها یا مزیت های این روش می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

ماندگاری و طول عمر هدایای تبلیغاتی

فرض کنید با بروشور های، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات بنری، کسب و کار خود را معرفی کرده اید. تمامی این روش ها حتی اگر بازده ی بالایی داشته باشند فقط به مدت زمان کوتاهی محدود هستند، اما در روش هدایای تبلیغاتی شما یک محصول مانند ساعت، خودکار، ماگ، دفتر و … را به مردم عرضه می کنید و آن ها برای مدت زمان نامحدود از آن استفاده خواهند کرد و با هر استفاده یاد شما و برندتان خواهند افتاد.
ارزش گذاشتن به مشتری : هدایای تبلیغاتی یک نوع ارزش خاص و یونیک به مشتری می باشد، این روش که عموما با هزینه ی کمتری نسبت به روش های دیگر انجام می شود در چشم مشتری زیبا تر خواهد آمد، شما با انتخاب یک هدیه نفیس که به عنوان یادگاری از شرکت شما به مشتری داده می شود به آن ها ارزش و احترام خواهید گذاشت.

به صرفه بودن

بدون شک یکی از پارامتر های مهم هنگام تبلیغات، هزینه و میزان آن می باشد، هرچند بسیاری از بیزینس من ها معتقد هستند که در هنگام تبلیغات نباید خساست به خرج بدهید زیرا تبلیغات هدر رفتن سرمایه نیست بلکه یک راه قطعی برای بازگشت سرمایه می باشد. همچنین هدایای تبلیغاتی نسبت به باقی روش ها هزینه ی کمتری را شامل می شوند و در عین حال به دلیل بازخورد بیشتر به صرفه تر می باشند.

جلب بیشتر مشتری

قطعا زمانی که شما با یک هدیه ی نفیس کار خود را ارزش گذاری و معرفی می کنید نتیجه ی بهتری نسبت به زمانی که با یک تبلیغ ساده یا یک کاغذ این کار را انجام می دهید، خواهید داشت. جلب مشتری در این روش بسیار بیشتر از باقی روش های تبلیغاتی می باشد.

قابل لمس بودن

هدایای تبلیغاتی می تواند معرفی برند شما با توجه به یک مثال یا نمونه به مردم باشد. به طور مثال اگر فروش خودکار و نوشت افزار کار شماست می توانید وسایلی مانند خودکار، دفتر، جامدادی و … را به عنوان هدیه یا اشانتیون به مشتری خود بدهید.

افزایش وفاداری مشتری

یکی از اهداف بزرگ هدایای تبلیغاتی افزایش وفاداری مشتری می باشد، وقتی یک مشتری برای بار اول از شما خرید می کند و شما به پاس قدرانی و احترام به او هدیه ای تقدیم می کنید بدون شک وفاداری مشتریان به برند و شرکت شما بیشتر و بیشتر می شود.

برای داشتن یک هدیه تبلیغاتی مناسب یک لوگو برای خود مشخص و طراحی کنید سپس یک متن کوتاه متناسب با کارتان و فعالیت و خدماتی که ارائه می دهید بنویسید و روی محصول مورد نظر خود حکاکی کنید.

دو محصول از دسته ی هدایای تبلیغاتی که بسیار مورد توجه ی مشتریان قرار گرفته اند خودکار و ساعت می باشد.

خودکار یکی از محصولاتی می باشد که عموما هر آقای شیک پوشی در جیب لباس یا کت خود دارد، و بانوان در کیف یا کیف پول خود بدون شک یکی از آن را نیاز دارند به همین دلیل خودکار تبلیغاتی یک گزینه ی مناسب برای تبلیغات کمی باشد. با این کار شما همیشه خود را به مشتریتان یادآور می کنید.

ساعت نیز یکی از اکسسوری های محبوب و معروف میان بانوان و آقایان می باشد، این اکسسوری نیاز هر استایل و تیپی می باشد، ساعت تبلیغاتی یکی از محصولات محبوب میان مشتریان می باشد، شما با هدیه دادن این محصول به مشتریان خود باعث شده اید هر هنگام که زمان را بخاطر می آورد و ساعت خود را نگاه می کند شما یا برند و کمپانی شما را در یاد داشته باشد.

علاوه بر ساعت دیواری تبلیغاتی بسیار معروف در صنعت تبلیغات می باشد به این صورت که در خانه ی هر فردی عموما یکی از این ساعت ها دیده می شود و برند های معروفی از این محصول برای تبلیغ استفاده می کنند.

جهت مشاهده هدایای تبلیغاتی به فروشگاه سپیدان گرافیک مراجعه کنید.

این نوشته را به اشتراک بگزارید