پنج نوع هدایای تبلیغاتی خاص

پنج هدیه تبلیغاتی خاص برای مشتریان خاص

 

برای آنکه بتوانید بهترین هدایای تبلیغاتی خاص را سفارش دهید ابتدا باید به این سوال پاسخ دهید که چرا این هدیه را تهیه میکنید.

چون ممکن است دراشتباه باشید و از هدیه تبلیغاتی به عنوان پاداش های نقدی و مالی استفاده کنید .بطور واضح روشن است که هدیه تبلیغاتی سفارشی جایگزین پاداش ما نمیشود و بالعکس .لذا پاداش های نقدی تنها به صورت درآمد در ذهن ما ثبت میشود و هدیه تبلیغاتی سفارشی هم به عنوان پاداش نقدی ثبت نخواهد شد.هدیه های تبلیغاتی معمولا با هدف معرفی برند ، جلب رضایت مشتریان و تقدیر از حضور کارمندان ارائه میشود.

در این بخش قصد داریم پنج هدیه تبلیغاتی خاص با توجه به ویژگی های آنها معرفی کنیم:

 

چالش تهیه ماندگارترین هدیه تبلیغاتی اختصاصی برای سال نو،همیشه ذهن مدیران را درگیر میکند ، هدیه تبلیغاتی که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سفارشی به گیرندگان ارائه میکنید می بایست در تمامی روزهای سال از آن استفاده شود تا همواره یادآور برند شما باشد.

کافی ست یا همان ست قهوه اولین بار در سال ۱۳۹۸ توسط گروه تبلیغاتی و بازرگانی سپیدان به عنوان یک هدیه خاص وارد بازار گردید که همزمان چند ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خوب اعم از نو آوری ، قابل استفاده و کاربردی ،ماندگار، مدیریتی، بسته بندی خاص و از همه مهمتر به روز بودن را دارا می باشد.

مهمترین ویژگی کافی ست این است که شما با ارائه این هدیه به مخاطبان خود در ذهن آنها ماندگار خواهید بود چرا که تقریبا بازار هدایای تبلیغاتی از خودکار و فلش و تقویم و ماگ و پاوربانک اشباع شده و کافی ست جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان پیدا کرده است.

همیشه محصولات برگرفته از طبیعت در میان مخاطبان بخاطر القای حس طبیعی بودن ، از محبوبیت بالایی برخوردار است .چند نمونه از هدایای تبلیغاتی چوبی می توان به تقویم رومیزی چوبی ، ساعت چوبی، ست اداری چوبی و… نام برد که این روزها بسیار مورد استقبال مدیران قرار گرفته است.

چند سالی است که صاحبان عرصه تبلیغات به تولید ست های مدیریتی و پک های ویژه ای که شامل چندین هدیه تبلیغاتی است روی آورده اند .این کار باعث شده مدیران اصطلاحا با یک تیر دو نشان بزنند یعنی  با ارائه یک ست مدیریتی که به عنوان مثال شامل خودکار و روان نویس ، سالنامه، کیف پول و جاکارتی است .یک هدیه کامل و جامع و کاربردی را به مخاطبان خود ارائه می دهند.

ست های مدیریتی می تواند انواع مختلفی داشته باشد گروه تبلیغات و بازرگانی سپیدان در چند سال اخیر نگاه ویژه ای به این هدیه داشته  و سعی داشته که با تنوع بخشی در این زمینه همواره پیشرو و صاحب سبک و نوآوری باشد.شاید مهمترین بخش در ست های مدیریتی نوع جعبه و بسته بندی آن است که در نگاه اول در نظر مخاطب جلوه ی ویژه ای داشته باشد.

شاید به نظر بسیاری از مدیران با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند سالنامه و تقویم کم کم جایگاه خود را از دست داده باشد.میتوان گفت این نظریه تا حدودی درست و قابل تامل است اما به جرات میتوان گفت تا به  امروز هدیه دیگری از لحاظ کاربرد و قیمت و دیده شدن جایگزین سالنامه و تقویم رومیزی نشده همین منحصر بفرد بودن باعث شده سالنامه، سررسید و تقویم رومیزی برای هدیه سال نو هنوز جزء اولین انتخاب های مدیران کسب و کار باشد.

 

  • پاور بانک

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و پراستفاده بودن گوشی های تلفن همراه به همان اندازه نیاز به استفاده از پاور بانک ها هم افزایش یابد .شاید بتوان مهمترین علت خاص بودن و محبوب بودن این وسیله الکترونیکی را پر مشغله بودن افراد جامعه و تبدیل شدن گوشی تلفن همراه به یکی از نیازهای اولیه زندگی دانست.

تقریبا پاور بانک ها جایگاه خود را در بازار تبلیغات پیدا کرده اند اما بعضا افراد سودجو با واردات و فروش اجناس تقلبی باعث شده اند که مدیران کسب و کارها دید نسبتا خوبی از نظر کیفیت به این نوع هدیه تبلیغاتی نداشته باشند و کم کم بازار خود را از دست بدهد.

این نوشته را به اشتراک بگزارید