سالنامه ۱۴۰۳

چیزی تا شروع سال ۱۴۰۳ باقی نمانده از این رو دغدغه های مدیران برای انتخاب سالنامه ۱۴۰۳ به عنوان یک هدیه تبلیغاتی پرکابرد شروع میشود.باتوجه به تنوع بالای تقویم و سالنامه اطمینان از کیفیت و انتخاب بهترین سالنامه ۱۴۰۳ برای هدیه دادن به مخاطبان و مشتریان کار را برای مدیران سخت تر کرده است.

سپیدان گرافیک آمادگی خود را جهت ارائه تقویم وسالنامه ۱۴۰۳ و هرگونه خدمات چاپ و تبلیغات به کلیه ارگانهای دولتی و غیردولتی وشرکت های تبلیغاتی اعلام می نماید و امیدواریم با ارائه هرچه بهتر خدمات ، سهم کوچکی در تعالی و پیشبرد اهداف مجموعه شما داشته باشیم.

امسال نیز تمام تلاشمان را در طراحی و تولید محصولات جدید به ویژه متفاوت ترین و خاصترین جلدهای سالنامه ۱۴۰۳ جهت رضایتمندی هرچه بیشتر وتداوم همکاری به کارگرفته ایم،کارنامه درخشان این مجموعه بیانگر هویتی منحصر به فرد و متفاوت می باشد که حاصل سالها فعالیت مستمر در عرصه تقویم و سالنامه و هدایای تبلیغاتی و تجربه ارائه خدمات چاپ ، صحافی و تبلیغات در زمینه های ذکر شده می باشد.

• سالنامه ۱۴۰۰:

سال ۱۴۰۳ باتوجه به اتفاقات سال ۱۴۰۲ شاید کمی متفاوت تر باشد،اتفاقاتی ازقبیل نوشانات دلار،شرایط نه چندان خوب اقتصادی و….. از این رو سپیدان گرافیک سعی کرده در تولیدات تقویم وسالنامه ۱۴۰۳ باتوجه به شرایط اقتصادی موجود تا جایی که امکان داشته ابتدای امر کیفیت محصول و درنهایت مقرون به صرفه بودن را در دستور کار خود قرار دهد.امید است بتوانیم با اتکا به تولید داخلی سهم کوچکی در رونق چرخه اقتصادی کشور عزیزمان داشته باشیم.

 

این نوشته را به اشتراک بگزارید