هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی چه تاثیری دارد؟

هدیه تبلیغاتی دادن در نمایشگاه ها چه تاثیری دارد و چرا کسب و کارهایی که در نمایشگاه ها حضور پیدا میکنند باید به آن اهمیت ویژه بدهند؟

در سال ۱۹۹۱ مطالعه ای در خصوص نمایشگاه ها نشان داد که هدایای تبلیغاتی تأثیر چشم گیری بر میزان بازدید افراد از غرفه ی نمایشگاهی شرکت ها دارند. در این مطالعه ی جامع، یک شرکت با ارسال ۴۹۰۰ نامه از مشتریان بالقوه برای بازدید از غرفه خود در نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

بعضی از دریافت کنندگان دعوت نامه، هدیه ی تبلیغاتی دریافت نکردند؛ برخی دیگر یک تا سه هدیه ی تبلیغاتی را قبل، همزمان، و بعد از نمایشگاه دریافت کردند، این گروه بالاترین میزان بازدید از غرفه شرکت را تشکیل می دادند.

نتایج تحقیق نشان داد در شرایطی که به همراه دعوت نامه اولیه، هدیه ای تبلیغاتی فرستاده شود، احتمال مراجعه افراد و تمایلشان برای بازدید از غرفه افزایش چشم گیری دارد.

افرادی که قبل، همزمان، و پس از بازدید از غرفه، هدیه ای به رسم یادبود از شرکت دریافت می کردند، بالاترین میزان تأثیر پذیری (۶/۱۱ درصد) از حضور نمایشگاهی شرکت را داشته اند؛ هم چنین ۵۱ درصد از این افراد تا مدت ها پس از پایان نمایشگاه، دریافت این دعوتنامه را به خاطر داشتند، و ۴۰ درصد از آن ها نگرش مثبت و علاقه مندی خود را به محصولات و خدمات شرکت ابراز کردند.

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه

سایر تحقیقات انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی (PPaI) نشان می دهد که ۶/۷۱ درصد از بازدیدکنندگانی که هدیه ای از غرفه شرکت در نمایشگاه دریافت می کنند، نام و اطلاعات مرتبط با محصولات شرکت را تا مدت ها پس از برپایی نمایشگاه در خاطر دارند.

۳/۷۶ درصد از بازدید کنندگان پس از دریافت هدیه ای تبلیغاتی، نگرش و دیدگاه های مثبتی نسبت به شرکت و محصولات آن یافته اند و در بلند مدت در خاطر آن ها حک شده است.

اگر قصد شرکت در نمایشگاه را دارید، قبل از آن مشاوره رایگان از سپدان گرافیک با شماره گیری ۹-۳۲۲۴۳۵۶۸-۰۳۱ داشته باشید و با مراجعه به فروشگاه سپیدان گرافیک میتوانید از انواع هدایای تبلیغاتی ما باخبر شوید.

این نوشته را به اشتراک بگزارید